Когда речь заходит о профи, употребление понятий " правильной" или " неправильной" техники - теряет смысл. Это все из лексикона дилетантов. У всех профи с детства поставлена базовая техника, и доведена до индивидуального совершенства. Максимально адаптирована под анатомию игрока.
Но наряду с техникой, которая суть отработанные до автоматизма рефлексы, большую роль в единоборствах играет гибкость тактического мышления. А это уже продукт мозговой деятельности. Которую " поставить", как базовую, то есть общую для всех культуру игры, тренировками не удаётся. Это как в школе: всех в классе учат одинаково, но одни - усваивают материал, а другие - нет. И вырастают как гении, так и дебилы.
Даруйте, пане Олеже (здається, таке у Вас ім'я?), за дилетантські 5 копійок.
Читаючи Ваш лист, зі всім погоджуюсь, крім останнього речення. І ця незгода виносить значні корективи. Поясню.
Є різні школи. В деяких вчать однаковіше. Є вчителі з різними вміннями, розумінням, підходом, мотивацією. У декого це все однаковіше, ніж у інших. Учні із різним сприйняттям. Батьки з різною зацікавленістю і виховним підходом (чи відсутністю такого), сімейними цінностями. Різні учнівські колективи із своїми відносинами... Ще ЗМІ із заданим формуючим впливом на суспільство. Влада, що впливає на ЗМІ. І всюди є глибокий перехресний зворотній зв'язок. Всюди користуються останьою вашою тезою. Уявляєте коктейль? Хоча теоретично у всіх однакові можливості і задатки.
Думаю, всі розуміють, що будь-яка галузь нашого життя - невеликий зріз(модель, копія) нашого суспільства і всі згадані чинники мають вплив на нт - тренера (майбутнього чи діючого), учня, чиновника. І цей коктейль, по простому "геній- дебіл", по різному проявляється, з різними перекосами в той чи інший бік.
Коли тренер починає формувати техніку майбутнього профі, він впливає і на гнучкість тактичного мислення та бачення,і психологічну стійкість. При цьому має розуміти і використовувати (виправляти?) внутрішній світ дитини, сім'ї, школи... Випливає величезний об'єм роботи. А в тренера є свій "коктейль", який, само собою, впливає на процес, вступаючи у взаємодію з коктейлем учня. "Зачароване" виходить коло - потрібно усунути коктейль у дитини, а свій не дає. Повірте, нічого особистого.
Серед колег на сайті це теж проявляється у розбіжності думок - я проффесор ти д...л. Потрібен спільний знаменник, а він у кожного свій.
Це лише невеликий тезовий опис проблеми.