+38 050 250 42 50 +38 093 654 82 83 +38 097 283 01 00
+38 067 998 74 48
Выберите валюту:

Контроль. Клей на бензині чи водний (Butterfly Sriver FX,Primorac OFF-)

просмотрено: 1699 раз
Контроль. Клей на бензині чи водний (Butterfly Sriver FX,Primorac OFF-)
Доброго дня шановні форумчани. Я любитель настільного тенісу, планую на основу Butterfly Zoran Primorac OFF- клеяти Butterfly Sriver FX. Питання, наскільки важливо тип клею для даного комплекту. Накладки зроблені під резиновий клей, його в мене немає. Треба купляти? Якщо так, то чи треба часто переклеюватися, як даний клей впливає на ігрові характеристики накладок? Чи просто не паритися і наклеяти на водний клей і не знімати. Не будуть накладки "дубіти?". Мені важливий контроль та відмінне сцеплення з кулькою, ну і швидкість. Дякую.
Butterfly T.B.Spirit
FH Donic Acuda S2 max
BH Donic Barracuda 2.0
Re: Контроль. Клей на бензині чи водний (Butterfly Sriver FX,Primorac OFF-)
Доброго дня шановні форумчани. Я любитель настільного тенісу, планую на основу Butterfly Zoran Primorac OFF- клеяти Butterfly Sriver FX. Питання, наскільки важливо тип клею для даного комплекту. Накладки зроблені під резиновий клей, його в мене немає. Треба купляти? Якщо так, то чи треба часто переклеюватися, як даний клей впливає на ігрові характеристики накладок? Чи просто не паритися і наклеяти на водний клей і не знімати. Не будуть накладки "дубіти?". Мені важливий контроль та відмінне сцеплення з кулькою, ну і швидкість. Дякую.

накладкам абсолютно все равно, каким клеем их наклеят
правильный подбор инвентаря, качественный сервис, быстрая и удобная доставка - покупай и играй с удовольствием!
Дякую, а як на рахунок розмякшення губки? тобто відчуття гри після клею на резиновий чи водний буде однакове?
Butterfly T.B.Spirit
FH Donic Acuda S2 max
BH Donic Barracuda 2.0
Дякую, а як на рахунок розмякшення губки? тобто відчуття гри після клею на резиновий чи водний буде однакове?