подробно

Если хотите заказать основание и накладки, но не желаете самостоятельно собирать из комплектующих ракетку - мы будем рады сделать это для вас! Это бесплатный сервис нашего магазина. Мы делаем это профессионально, специальным оборудованием и наиболее подходящим клеем.

Просто укажите при оформлении заказа, что ракетку надо собрать. При заказе по телефону скажите, по электронной почте напишите, а через корзину сайта отметьте галочками предметы, которые нужно собрать, и также словами в примечании к заказу.

В случае заказа услуги "сборка ракетки" - клей за счет магазина, как и стандартная (матерчатая) торцевая лента. Однако если желаете иную торцевую ленту (из пены), ее надо включить в заказ и приобрести отдельно.

Тоже самое касается склейки отдельно купленных губки и топшита - просто укажите, что их надо собрать.

Также, если у вас есть основание и вы хотите поставить на него новые накладки (или наоборот), можете принести/прислать нам ваше основание, мы соберем ракетку с ними и новыми накладками.

Примечание: мы используем для сборки как резиновый, так и водный клей, либо скотч для ОХ - в зависимости от типа собираемых поверхностей выбираем более удобный и подходящий вариант. Но если у вас есть специальное пожелание по типу клея, которым надо собрать вашу ракетку (например, ракетка будет использоваться на международных соревнованиях с контролем VOC) - обязательно укажите, каким именно типом клея надо воспользоваться в данном случае.

Еще раз обращаем внимание: все услуги по сборке приобретаемых у нас комплектующих - полностью бесплатны, включая использование клея и стандартной торцевой ленты!

***************************************************************

Вопрос: собираете ли вы ракетки из основы и накладок «со стороны», то есть, так сказать, «из материала заказчика» (куплено не у вас а в другом месте), и если да, то каковы сроки и стоимость этой услуги.

Ответ: сроки любой сборки от 15 минут до нескольких часов в зависимости от сложности материала (в большинстве случаев это меньше часа); стоимость сборки материала, купленного не у нас = 5% от стоимости ракетки (в ценах нашего магазина), но не меньше 50 грн.

Правила настольного тенниса (Украина), пункты 1-4

1. Види змагань
2. Учасники змагань
3. Правила гри
4. Ігрові умови

1. Види змагань

1.1. Змагання з настільного тенісу діляться на:
  1.1.1. особисті, за якими результати зараховують кожному учаснику окремо;
  1.1.2. командні, за якими результати окремих учасників команди зараховують команді в цілому;
  1.1.3. особисто-командні, тобто такі особисті змагання, за якими результати зараховують одночасно кожному учаснику окремо та команді в цілому;
  1.1.4. командно-особисті, тобто такі командні змагання, за якими результати зараховують одночасно команді в цілому та кожному учаснику окремо.

1.2. Кожен вид особистих змагань може складатися з:
  1.2.1. зустрічей один на один:
    1.2.1.1. чоловічих;
    1.2.1.2. жіночих;
  1.2.2. парних зустрічей:
    1.2.2.1. чоловічих;
    1.2.2.2. жіночих;
    1.2.2.3. змішаних.

1.3. Види змагань визначаються Положенням про змагання (див.п.6.1).

2. Учасники змагань

2.1. Вік учасників
  2.1.1. Вік учасників визначають за роком народження.   
  2.1.2. Змагання проводять за наступними віковими групами:     
    2.1.2.1. молодша юнацька (хлопчики та дівчатка) - 9-11 років;     
    2.1.2.2. середня юнацька - 12-14 років;     
    2.1.2.3. старша юнацька - 15-17 років;     
    2.1.2.4. юніори - 18-20 років;     
    2.1.2.5. дорослі - 21 рік і старші;     
    2.1.2.6. ветерани: чоловіки, жінки - старші за 40 років.

2.2. Допуск до змагань
  2.2.1. До участі у змаганнях допускають спортсменів, які отримали дозвіл лікаря.
  2.2.2. Дозвіл лікаря відмічають у представленому спортивною організацією іменному списку (заявочний лист) за визначеною формою (обов'язковий підпис лікаря та печатка навпроти кожного прізвища учасника).
  2.2.3. Ігри для спортсменів юнацьких груп і груп ветеранів можна проводити протягом чотирьох днів, для юніорів і дорослих - п'яти днів, після чого потрібен день відпочинку.

2.3. Права та обов'язки учасника
  2.3.1. Учасник має право:
    2.3.1.1. вибрати один м'яч з декількох запропонованих ведучим суддею для проведення зустрічі; тип/марку м'яча визначають за Положенням про змагання;
    2.3.1.2. проводити безпосередньо перед початком зустрічі розминку на ігровому столі не більше 2 хвилин;
    2.3.1.3. звернутися до ведучого судді перед початком розіграшу наступного очка за роз'ясненням або з проханням;
    2.3.1.4. звернутися до головного судді, якщо не задоволений роз'ясненням ведучого судді, в особистих змаганнях - безпосередньо, в командних - через свого представника або капітана команди;
    2.3.1.5. на короткочасну перерву з дозволу ведучого судді, щоб привести в порядок свою форму;
    2.3.1.6. на короткочасну перерву, щоб витертись рушником після кожних 6 очок; під час зміни сторін у вирішальній партії;
    2.3.1.7. взяти перерву до 1 хвилини після будь-якої закінченої партії зустрічі;
    2.3.1.8. взяти перерву до 5 хвилин для відпочинку між зустрічами;
    2.3.1.9. взяти один тайм-аут до 1 хвилини в будь-який момент протягом індивідуальної (парної) зустрічі в командних або особистих змаганнях;
    2.3.1.10. отримувати поради в перервах між партіями або під час інших дозволених зупинок в грі;
    2.3.1.11. залишати ігровий майданчик, доки м'яч в грі, а також для повернення м'яча на ігровий майданчик;
    2.3.1.12. замінити свою ракетку під час зустрічі, але тільки у тому випадку, коли вона випадково пошкоджена так сильно, що нею не можна користуватися; після ремонту ушкодженої ракетки можлива зворотня заміна ракетки;
    2.3.1.13. зробити декілька тренувальних ударів після заміни пошкоджених протягом зустрічі м'яча або ракетки.
  2.3.2. Учасник змагань зобов'язаний:
    2.3.2.1. знати і виконувати Правила, Положення про змагання, розклад зустрічей;
    2.3.2.2. виступати в охайному, чистому та гарно підігнаному спортивному одязі відповідно до вимог п.2.4;
    2.3.2.3. провести всі передбачені розкладом зустрічі;
    2.3.2.4. грати в повну силу, не допускаючи навмисного програшу окремих очок, партії або зустрічей; за небажання вести боротьбу учасник може бути дискваліфікований головним суддею на одну зустріч або на ціле змагання;
    2.3.2.5. протягом всієї зустрічі залишатися всередині або поблизу ігрового майданчика; під час перерви між партіями і під час тайм-ауту залишатися в межах 3 метрів від ігрового майданчика під наглядом судді;
    2.3.2.6. отримати дозвіл головного судді при потребі залишити ігровий майданчик.
Незалежно від причини, з приводу якої гравець отримав дозвіл залишити ігровий майданчик, його відсутність можлива не більше 10 хвилин, після чого відсутньому гравцю зараховують поразку; при цьому в незакінченій партії командних змагань супернику додають кількість очок, які необхідні для виграшу даної партії, наступні не зіграні партії цієї зустрічі зараховують з рахунком 11:0 на користь суперника; в особистих змаганнях - поразка через неявку;
    2.3.2.7. перед початком зустрічі і якщо протягом зустрічі змінив свою ракетку, показати ракетку своєму супернику та ведучому судді і дозволити оглянути її;
    2.3.2.8. подякувати рукостисканням після закінчення зустрічі супернику і суддям, які контролювали зустріч;
    2.3.2.9. бути у складі команди під час шикування перед початком командної зустрічі та після її закінчення для взаємного привітання.
  2.3.3. На випадок запізнення учасника до початку зустрічі на 5 хвилин йому належить зарахувати поразку за неявку.
  2.3.4. Учасник, що не з'явився на зустріч або відмовився від продовження змагань без поважної причини, може бути дискваліфікований головним суддею.
  2.3.5. Учаснику заборонено:
    2.3.5.1. сперечатися з суддями та суперниками;
    2.3.5.2. навмисно затягувати гру:
      2.3.5.2.1.тривале обтирання рушником;
      2.3.5.2.2.навмисне пошкодження м'яча;
      2.3.5.2.3. стукання м'яча перед подачею по столу, підлозі, ракетці;
      2.3.5.2.4. витирання рук об стіл або загорожу;
      2.3.5.2.5. інші способи;
    2.3.5.3. впливати (у будь-який спосіб) на прийняття суддею рішення за результатом розіграшу;
    2.3.5.4. пошкоджувати або навмисно наносити удари (чим завгодно) по обладнанню (столу, сітці, огорожі), а також по будь-якому спортивному майну;
    2.3.5.5. діяти нешанобливо (висловленнями або жестами, вигуками або коментарями до гри, киданням ракетки і т.ін.) по відношенню до суперника, глядачів або офіційних осіб змагань;
    2.3.5.6. заважати (будь-якими діями) проведенню інших зустрічей;
    2.3.5.7. отримувати поради між закінченням періоду розминки і початком зустрічі.

2.4. Одяг учасника

  2.4.1. Одяг гравця звичайно складається з сорочки з короткими рукавами і шортів або спідниці, шкарпеток та взуття гравця; тренувальний костюм або частину його можна носити під час гри тільки з дозволу головного судді.
    2.4.1.1. Основний колір сорочки, шортів або спідниці, крім кольору коміра і рукавів, повинен чітко відрізнятися від кольору ігрового м'яча.
    2.4.1.2. Будь-яке маркірування або окантовка спереду або збоку одягу гравця, а також будь-які предмети, що носить гравець, не повинні кидатися в очі настільки або бути яскраво блискучими, щоб не засліплювати суперника.
    2.4.1.3. На республіканських змаганнях на спині сорочки гравця потрібно розміщувати напис з прізвищем спортсмена.
      2.4.1.3.1. Припустимо писати прізвище українською або російською мовою.
      2.4.1.3.2. Напис прізвища наносять на смугу тканини будь-якого кольору.
      2.4.1.3.3. Смуга тканини прямокутної форми повинна бути охайно підшита і не утворювати торочки.
      2.4.1.3.4. Букви прізвища наносять на тканину контрастним (по відношенню до фону) кольором так, щоби прізвище могли легко читати інші учасники, судді та глядачі.
      2.4.1.3.5. Смуга тканини з нанесеним прізвищем учасника повинна бути закріплена на сорочці гравця по всьому периметру (без складок і перекосів) горизонтально; місце закріплення - приблизно на рівні верха лопаток.
      2.4.1.3.6. Гравці однієї команди повинні мати написи на тканині однієї якості і кольору; букви за кольором та типом шрифта повинні бути однакові.

2.5. Представник, тренер і капітан команди

  2.5.1. Кожна організація, що бере участь у змаганнях, повинна мати свого представника (тренера), який є керівником команди, відповідає за дисципліну учасників та забезпечує їхню явку на змагання.
  2.5.2. Представник (тренер) не може бути одночасно суддею даних змагань.
  2.5.3. Крім представника (тренера) команда повинна мати капітана, який належить до учасників.
  2.5.4.Під час відсутності представника (тренера) капітан команди виконує його обов'язки, користується його правами та відповідає за порядок і дисципліну у команді.
  2.5.5.Представник (тренер) має право:
    2.5.5.1. брати участь у жеребкуванні;
    2.5.5.2. бути присутнім на нарадах головної суддівської колегії, якщо вони проводяться спільно з представниками;
    2.5.5.3. отримувати в секретаріаті документацію з результатами змагань;
    2.5.5.4. давати поради учасникам в перервах між партіями або під час інших дозволених зупинок в грі;
    2.5.5.5. подавати протести у командних змаганнях:
      2.5.5.5.1. головному судді на рішення ведучого судді або судді-асистента з питань тлумачення Правил змагань;
      2.5.5.5.2.до Оргкомітету змагань на рішення головного судді з питань проведення змагань, що не передбачені діючими Правилами, Положенням про змагання.
  2.5.6. Представник (тренер) зобов'язаний знати Правила, Положення про змагання та порядок їх проведення.
  2.5.7. Представнику (тренеру) забороняється втручатися у розпорядження суддів та інших офіційних осіб, які проводять змагання.

3. Правила гри

3.1. Стіл

  3.1.1. Поверхня столу, що називається "ігровою поверхнею", довжиною 2,74 метра і шириною 1,525 метра, повинна бути прямокутною і знаходитися у горизонтальній площині на  висоті 0,76 метра від підлоги.
  3.1.2. До ігрової поверхні не відносяться вертикальні сторони кришки стола.
  3.1.3. Ігрова поверхня може бути виготовлена з будь-якого матеріалу і повинна забезпечити однаковий відскік біля 23 см під час падіння на неї стандартного м'яча з висоти 30 см.
  3.1.4. Ігрова поверхня повинна бути матовою, однакового темного кольору з білою лінією шириною 2 см вздовж кожного ребра.
    3.1.4.1. Лінії вздовж ребер довжиною 2,74 м називають "боковими лініями".
    3.1.4.2. Лінії вздовж ребер довжиною 1,525 м називають "кінцевими лініями".
  3.1.5. Ігрова поверхня повинна бути розділена на дві рівні "половини" вертикальною сіткою, що розташована паралельно "кінцевим лініям", і повинна бути суцільною на всій площині кожної "половини".
  3.1.6. Для парних змагань кожна "половина" повинна бути розділена на дві рівні "напівплощадки" білою "центральною лінією" шириною 3 мм, що проходить паралельно "боковим лініям"; "центральна лінія" вважається частиною кожної правої "напівплощадки".

3.2. Комплект сітки

  3.2.1. Комплект сітки складається з самої сітки, підвісного шнура і опорних стійок; ті частини опорних стійок, що знаходяться на ігровій поверхні стола, є частиною комплекту сітки, а не стола.
  3.2.2. Сітку підвішують на шнур, що прив'язаний кожним кінцем до вертикальної частини стійок на висоті 15,25 см; довжина частин стійок, що виступають, повинна бути 15,25 см в бік від бокових ліній.
  3.2.3. Верх сітки по всій її довжині повинен знаходитись на висоті 15,25 см над ігровою поверхнею.
  3.2.4. Низ сітки по всій її довжині повинен прилягати настільки наскільки це можливо ближче до ігрової поверхні стола, а кінці сітки - до опорних стійок.
  3.2.5. Сітка повинна бути з квадратними клітинами (довжина сторони квадрата 1,3-1,5 см); її верхній край по всій довжині повинен бути білого кольору шириною 1,5 см.

3.3. М'яч

  3.3.1. М'яч повинен бути сферичним, діаметром 40 міліметрів.
  3.3.2. Вага м'яча повинна бути 2,7 грама.
  3.3.3. М'яч повинен бути виготовлений з целулоїду або подібної до нього пластмаси білого або оранжевого кольору, матовий.

3.4. Ракетка

  3.4.1. Ракетка може бути будь-якого розміру, форми і ваги; її лопать повинна бути плоскою і жорсткою.
  3.4.2. Як мінімум 85% лопаті за товщиною повинні бути з натурального дерева; клейовий шар всередині лопаті може бути армований волокнистим матеріалом, наприклад, вуглецевою фіброю, склотканиною або пресованим папером; товщина цього шару не повинна бути більша за 7,5% загальної товщини лопаті і не перевищувати 0,35 мм.
  3.4.3. Сторона лопаті, що використовується для удару по м'ячу, повинна бути покрита звичайною одношаровою пухирчатою гумою з пухирцями назовні, загальною товщиною разом з клейовим шаром до 2 мм або двошаровою гумою типу "сендвіч", з пухирцями всередину чи назовні, загальною товщиною разом з клеєм до 4 мм включно.
    3.4.3.1. Звичайна пухирчата гума - це одношарова суцільна гума, натуральна або синтетична, з пухирцями, рівномірно розподіленими по поверхні щільністю не менше 10 і не більше 30 штук на 1 кв.см.
    3.4.3.2. Гума типу "сендвіч" - це один шар пористої гуми, покритий зовні одним шаром звичайної пухирчатої гуми товщиною до 2 мм.
  3.4.4. Частина лопаті, найближчої до руків'я і охоплена пальцями, може залишатися непокритою чи покритою будь-яким матеріалом; її потрібно вважати частиною руків'я.
  3.4.5. Лопать, будь-який шар всередині лопаті і будь-який шар покриваючої чи клеючої речовини повинні бути суцільними та мати однакову товщину.
  3.4.6. Колір поверхні покриваючого матеріалу чи, у випадку його відсутності, самої лопаті ракетки повинен бути матовим яскраво-червоним з однієї сторони і чорним з іншої.
  3.4.7. Допускаються невеликі відхилення від вимог суцільності поверхні або однорідності кольору в результаті випадкового ушкодження, зносу або потемніння за умови, що вони суттєво не змінюють характеристик поверхні.

3.5. Визначення

  3.5.1. "Розіграш" - період часу, протягом якого м'яч знаходиться в грі.
  3.5.2. "Перегравання" - повторення розіграшу, результат якого не зарахований.
  3.5.3. "Очко" - зарахований результат закінченого розіграшу.
  3.5.4. "Рука з ракеткою" - рука, яка тримає ракетку.
  3.5.5. "Вільна рука" - рука, в якій гравець не тримає ракетку.
  3.5.6. Гравець "б'є" по м'ячу, якщо він торкається м'яча ракеткою, яка знаходиться в руці, чи рукою, в якій він тримає ракетку, нижче зап'ястка.
  3.5.7. Гравець "заважає" м'ячу, якщо він чи що-небудь з того, що він носить, торкається м'яча, коли м'яч знаходиться над чи летить до ігрової поверхні і не перетинає кінцеву   лінію, не торкнувшись його половини столу після останнього удару суперника.
  3.5.8. "Подаючий" - гравець, який повинен першим ударити по м'ячу в розіграші.
  3.5.9. "Приймаючий" - гравець, який повинен другим ударити по м'ячу в розіграші.
  3.5.10. "Ведучий суддя" - особа, призначена контролювати зустріч.
  3.5.11. "Суддя-асистент" - особа, призначена допомагати ведучому судді під час прийняття визначених рішень.
  3.5.12. Поняття "гравець носить" включає одяг гравця і прикраси, що він носив на початку розіграшу очка.
  3.5.13. М'яч вважається тим, що пройшов "над чи навколо сітки", якщо він пролетів над, нижче або зовні виступаючої частини комплекту сітки поза столом, або якщо при поверненні по м'ячу ударили після того, як він відскочив назад над сіткою і знаходився на стороні суперника.
  3.5.14. "Кінцеву лінію" належить розглядати як таку, що продовжується невизначено довго в обох напрямках.

3.6. Правильна подача

  3.6.1. На початку подачі м'яч повинен вільно лежати на відкритій долоні нерухомої вільної руки.
  3.6.2. Подаючий повинен підкинути м'яч приблизно вертикально вгору, не даючи йому обертатися, щоб м'яч піднявся не менше, ніж на 16 см, після того, як відірветься від долоні вільної руки, а потім опуститься, не торкнувшись чого-небудь до удару по ньому.
  3.6.3. Коли м'яч падає, гравець, який подає, повинен ударити його так, щоби м'яч торкнувся спочатку його половини стола, а потім, пролетівши над чи навколо комплекту сітки, торкнувся половини стола гравця, який приймає; в парних зустрічах м'яч повинен послідовно торкнутись правої половини стола того, хто подає і того, хто приймає; як тільки м'яч підкидається, вільна рука гравця, який подає, повинна бути прибрана з простору між тілом гравця, який подає, і сіткою.
  3.6.4. Спочатку подачі і до удару його м'яч повинен знаходитись над рівнем ігрової поверхні і за кінцевою лінією стола гравця, який подає; жодна частина тіла чи одягу того, хто подає чи його партнера по парі, не повинні закривати м'яч від того, хто приймає.
  3.6.5. Гравець зобов'язаний подавати так, щоби ведучий суддя чи асистент судді могли бачити, що він подає відповідно до правил правильної подачі.
    3.6.5.1. У випадку, якщо суддя вагається у правильності подачі, він може в першому випадку зустрічі об'явити перегравання та попередити гравця, який подає.
    3.6.5.2. Будь-яка наступна подача цього гравця або його партнера по парі, що викликає сумнів у своїй правоті, приводить до присудження очка гравцю, який приймає.
    3.6.5.3. За наявного порушення вимог правильної подачі попередження не виноситься, гравцю, який приймає, присуджується очко.
  3.6.6. Як виняток ведучий суддя може послабити вимоги до подачі, якщо він відмітить, що їх виконанню перешкоджає фізична вада гравця, який подає.

3.7. Правильне повернення

  3.7.1. По поданому чи поверненому м'ячу треба вдарити так, щоби він пролетів над, нижче чи навколо комплекту сітки і торкнувся половини стола суперника одразу чи після торкання сітки.

3.8. Порядок гри

  3.8.1. Під час зустрічей один на один гравець, який подає, повинен першим виконати правильну подачу, гравець, який приймає, - правильне повернення, після чого той, який подає, і той, який приймає, по черзі виконують правильне повернення.
  3.8.2. Під час парних зустрічей гравець, який подає, повинен першим виконати правильну подачу, гравець, який приймає, - правильне повернення, після чого партнер гравця, який подає, повинен зробити правильне повернення, потім правильне повернення потрібно виконати партнеру гравця, який приймає; надалі кожний гравець по черзі повинен виконати правильне повернення.

3.9. В грі

  3.9.1. М'яч вважається у грі з моменту навмисного підкидання його з долоні вільної руки під час подачі до тих пір, поки він після удару в ігрову поверхню стола не торкнеться чого-небудь, крім комплекту сітки, ракетки, яка знаходиться в руці, чи руки з ракеткою нижче зап'ястка, або до того як розіграш закінчиться переграванням чи очком.

3.10. Перегравання

  3.10.1. Розіграш переграється, якщо:
    3.10.1.1. під час подачі м'яч, пролітаючи над чи навколо комплекту сітки, торкнеться її (за умови, що у всіх інших відношеннях подача виконана правильно), а потім той, хто приймає або його партнер завадить м'ячу;
    3.10.1.2. подача виконана, коли, на думку суддів, гравець, який приймає, чи пара не готові до прийому м'яча за умови, що гравець, який приймає, чи його партнер не намагалися відбити м'яча;
    3.10.1.3. на думку ведучого судді, помилка під час виконання правильної подачі, правильного повернення або якої-небудь іншої вимоги правил гри відбулася всупереч волі гравця;
    3.10.1.4. гра перервана ведучим суддею чи суддею-асистентом.
  3.10.2. Гра може бути перервана:
    3.10.2.1. щоби ввести правила прискорення гри;
    3.10.2.2. якщо умови гри змінилися настільки, що, на думку ведучого судді чи судді-асистента, це могло вплинути на результат розіграшу;
    3.10.2.3. для попередження гравця під час сумніву в правильності його подачі;
    3.10.2.4. щоби попередити чи покарати гравця;
    3.10.2.5. для виправлення помилки в чергуванні подачі, прийому чи зміни сторін.

3.11. Очко

  3.11.1. Гравець виграє очко, якщо:
    3.11.1.1. його супернику не вдалося правильно виконати подачу;
    3.11.1.2. його супернику не вдалося правильно виконати повернення;
    3.11.1.3. м'яч після удару його суперника перелетить за кінцеву лінію, не торкнувшись ігрової поверхні;
    3.11.1.4. його суперник завадив м'ячу;
    3.11.1.5. його суперник б'є по м'ячу двічі підряд;
    3.11.1.6. м'яч торкнувся половини стола його суперника двічі підряд;
    3.11.1.7. його суперник б'є по м'ячу стороною ракетки, поверхня якої не відповідає вимогам п.3.4.;
    3.11.1.8. його суперник чим-небудь зрушить ігрову поверхню, поки м'яч в грі;
    3.11.1.9. його суперник вільною рукою торкнеться ігрової поверхні, поки м'яч в грі;
    3.11.1.10. його суперник чи те, що він носить, торкнеться чим-небудь комплекту сітки, поки м'яч в грі;
    3.11.1.11. у парній зустрічі хто-небудь з суперників б'є по м'ячу не по черзі, яка установлена першим, хто подає і першим, хто приймає;
    3.11.1.12. під час дії правила прискорення гри його суперник (пара) подає, а він (його пара) виконає 13 правильних повернень;
    3.11.1.13. його суперник під час зустрічі замінить ракетку без повідомлення.

3.12. Партія

  3.12.1. Партію виграє гравець (пара), який першим набере 11 очок, якщо тільки обидва гравці (пари) не набрали по 10 очок; у цьому випадку партію виграє гравець (пара), який першим набере на 2 очки більше за суперника (пари).

3.13. Зустріч

  3.13.1. Зустріч потрібно проводити на більшість з трьох, п'яти або семи партій (з трьох партій виграє той, хто виграє дві; з п'яти - три; з семи - чотири партії).
  3.13.2. Гра повинна бути безперервною протягом всієї зустрічі, але будь-який гравець має право на перерву до 1 хвилини між партіями зустрічі.

3.14. Вибір подачі, прийому, сторін

  3.14.1. Право зробити вибір першому визначається жеребкуванням.
  3.14.2. Гравець (пара), який виборов це право, може:
    3.14.2.1. вибрати подачу або прийом першим, тоді той, який програв жеребкування, повинен вибрати сторону;
    3.14.2.2. вибрати сторону, тоді той, який програв жеребкування, повинен вибрати подачу чи прийом першим.
  3.14.3. В парних зустрічах у кожній партії пара, яка має право подавати першою, повинна вирішити, кому з гравців пари подавати першому:
    3.14.3.1. в першій партії зустрічі після цього пара суперників повинна вирішити, кому з гравців пари приймати першим;
    3.14.3.2. в наступних партіях цієї зустрічі перший, який приймає, буде визначений вибором того, який подає, відповідно до п.3.15.5.

3.15. Порядок подачі, прийому та зміни сторін

  3.15.1. Після 2 зарахованих очок гравець (пара), який приймає, повинен стати тим, який подає, і т.ін. до кінця партії чи до тих пір, поки кожний гравець (пара) не набере по 10 очок або поки не буде введене правило прискорення гри.
  3.15.2. В парних зустрічах:
    3.15.2.1. першим, який подає, повинен бути один з гравців пари, який має право подавати першим, а першим, який приймає, - будь-хто з гравців пари суперників;
    3.15.2.2. другим, який подає, повинен бути гравець, який був першим, який приймає, а другим, який приймає, - партнер першого, який подає;
    3.15.2.3. третім, який подає, повинен стати партнер першого, який подає, а третім, який приймає, - партнер першого, який приймає;
    3.15.2.4. четвертим, який подає, повинен стати партнер першого, який приймає, а четвертим, який приймає, - перший, який подає;
    3.15.2.5. п'ятим, який подає, повинен бути гравець, який подавав першим, а потім гравці повинні подавати в тій же послідовності до кінця партії.
  3.15.3. Якщо обидва гравці (пари) набрали по 10 очок або, якщо введено правило прискорення гри, черговість подачі та прийому повинна залишитись тією ж, але кожний гравець до кінця партії повинен подавати до розіграшу тільки одного очка, по черзі.
  3.15.4. Гравець (пара), який першим подавав у партії, повинен першим приймати в партії, наступній безпосередньо за цією.
  3.15.5. В парній зустрічі кожної партії після першої, коли перший, який подає, вже визначений, першим, який приймає, повинен стати гравець, який подавав на нього в попередній партії.
  3.15.6. В останній можливій партії парної зустрічі, якщо одна з пар набере 5 очок, пара, яка приймає, повинна змінити порядок прийому (розміщення).
  3.15.7. Гравець (пара), який почав партію по один бік стола, наступну партію зустрічі повинен почати по другий бік.
  3.15.8. В останній можливій партії зустрічі, якщо один з гравців (пар) набере 5 очок, гравці (пари) повинні помінятись сторонами.

3.16. Порушення порядку подачі, прийому та зміни сторін

  3.16.1. Якщо гравці не обмінялися сторонами, коли їм належало це зробити, гра повинна бути перервана суддею, як тільки помилку виявлено, а потім продовжена при розміщенні гравців, яке повинно було б бути відповідно до послідовності, визначеної до початку зустрічі.
  3.16.2. Якщо гравець подає чи приймає не по черзі, гра повинна бути зупинена, якщо виявлено помилку, а потім поновлена з подачі та прийому тих гравців, яким належало подавати і приймати відповідно до визначеної на початок зустрічі черговості з рахунку, визначеного до виявлення помилки.
    3.16.2.1. В парних зустрічах партія повинна бути продовжена за черговістю подач, визначеною парою, яка отримала право першою подавати в партії, в якій була виявлена помилка.
  3.16.3. За будь-яких обставин очки, що набрані до виявлення помилки, повинні бути зараховані.

3.17. Правило прискорення гри

  3.17.1. Правило прискорення гри вводиться, коли партія не закінчується протягом 10 хвилин чистого ігрового часу або в будь-який час за проханням обох гравців (пар), якщо обидва гравці (пари) не набрали як мінімум по 9 очок; перерви, які пов'язані з вильотом м'яча за межі ігрового майданчика, з необхідністю витертися рушником, зі зміною сторін в завершальній партії, із заміною обладнання, в рахунок чистого ігрового часу не входять.
  3.17.2. Якщо м'яч знаходиться в грі, коли ліміт часу вичерпаний, гру потрібно зупинити і продовжити подачею гравця, який подавав в перерваному розіграші.
  3.17.3. Якщо м'яч не був у грі, коли ліміт часу вичерпаний, гру продовжують подачею гравця, який приймав м'яча в попередньому розіграші.
  3.17.4. Згодом кожен гравець (пара) повинен подавати почергово для розіграшу тільки одного очка; якщо розіграш не закінчиться до того, як гравець (пара), який приймає, виконає 13 правильних повернень, гравець, який подає, програє очко.
  3.17.5. На цю зустріч призначають суддю-обліковця, який повинен в кожному розіграші негайно об'явити номер удару, виконаного гравцем (парою), який приймає, як тільки м'яча було відбито, так, щоб об'явлений номер удару було чітко чути.
    3.17.5.1. Після тринадцятого правильного повернення ведучий суддя повинен об'явити "Стоп".
  3.17.6. Одного разу введене правило прискорення гри діє до закінчення зустрічі.

4. Ігрові умови

4.1. Допустимо при висоті не менше 4 метрів проводити ігри з ігровим простором.
  4.1.1. Довжиною 12 м і шириною 6 м - для республіканських змагань;
  4.1.2. Довжиною 10,75 м і шириною 5 м - для обласних змагань;
  4.1.3. Довжиною 8 м і шириною 4,5 м - для міських та районних змагань.

4.2. Кожний ігровий майданчик повинен бути загорожений однотонними бар'єрами темного кольору висотою 75 см.
  4.2.1. Бар'єр являє собою, як правило, каркас прямокутної форми з легких металевих трубок, обтягнутих тканиною чи м'яким пластиком; каркас не повинен мати гострих кутів; тканина чи пластик повинні щільно прилягати до підлоги. Бар'єри повинні бути стійкими, але легко падати, якщо штовхнути, для попередження травм гравців. Рекомендована довжина бар'єру - 1,5-2,3 м.

4.3. Освітлення ігрової поверхні повинно бути рівномірним і складати не менше 600 люкс; освітлення будь-якої іншої частини ігрового майданчика повинно бути не менше 400 люкс.
  4.3.1. Якщо використовується декілька ігрових столів, рівень освітлення повинен бути однаковим на кожному з них.

4.4. Джерело світла повинно бути розташоване не нижче 4 метрів від рівня підлоги.
4.5. Задній план в основному повинен бути темним і не повинен мати яскравих джерел світла, у тому числі денного світла, що проходить крізь незашторені вікна.
4.6. Підлога не повинна бути ні світлопофарбованою, ні яскравоблискучою; поверхня її не повинна бути цегляною, бетонною або кам'яною, не повинна бути слизькою.
4.7. Температура в ігровому залі не повинна бути нижча ніж +16оС.

 Источник: Федерация настольного тенниса Украины

Лучшие (Просмотреть все)

Хит
Есть в наличии
534.00 грн

высококачественная тенниска из 100% полиэстера

Отзывов: 1
Хит
Есть в наличии
1,780.00 грн

очень удачное защитное основание, с невероятным контролем и в то же время возможностью мощной атаки - теперь можно заказать и утяжеленную версию

Отзывов: 2
Хит
Есть в наличии
203.00 грн

очень популярные длинные шипы со сцеплением

Оставить отзыв

Комментарии

Оставь комментарий первым!

Зарегистрируйтесь, если хотите оставить комментарий


Последнее на форуме
Последние комментарии [все]